Boehrsi.de - Blog

World in Conflict : Soviet Assault ist da ...

Erstellt am event Uhr von account_circle Boehrsi in label Archiv
World in Conflict : Soviet Assault ist da ... Bild

… und Massive hat Wort gehalten. Denn was vielleicht nicht alle wissen, einige ESL Admins und darunter auch meine Wenigkeit haben am Test des Spiels (Link) in Schweden (Malmö) teilgenommen und so aktiv an der Entwicklung teilgenommen. Als dank dafür finden sich auf der Map do_mauer, welche in Berlin spielt, unsere Namen und auch in den Credits wurden wir erwähnt. Unter Read More findet ihr alle Informationen zu WiC:SA sowie die Screenshots der Mauer und Credits die ich angefertigt habe.

Alle Informationen zu WiC:SA auf der offiziellen Homepage (Link). Und hier ein kleiner Auszug: New features include: * New Single-Player Campaign: For the first time, play as the Soviet army and follow the global invasion from the perspective of the motherland. World in Conflict: Soviet Assault continues the franchise’s tradition of gripping, Hollywood-quality voice-over performances, tense and emotional storylines and unbelievable, cinematic storytelling methods.

* New Maps: World in Conflict: Soviet Assault’s award-winning multiplayer modes get more maps to facilitate the intense team-based battles. * Action-Focused Gameplay: The game’s unique design removes base- building, resource gathering and “tech trees” in favor of fast, hard- hitting combat that focuses on tactical decisions – much like an FPS – creating a new genre: Action-Strategy. * Player Roles: Players chose to command units from Infantry, Armor, Support, or Air roles; multiplayer teams will need to master each role for maximum effectiveness. * Real World Super-Powered Warfare: Unleash the authentic military arsenals of the great military superpowers, such as tanks, planes, trucks, troops and helicopters – as well as nuclear weapons – from the USA, Soviet Union and NATO. * Cutting-Edge Graphics: The latest version of Massive’s proprietary Masstech engine features advanced lighting and physics, utilizes the latest DX10 technology, and allows for full 360-degree camera control. * Complete Destructibility: As the battle rages, the world environment pays the price as houses crumble, forests burn, terrain becomes deformed and the entire environment changes. Und hier folgen nun die Bilder, welche wohl für sich selber sprechen, wenn ihr auf eines der Bilder klickt erhaltet ihr die große Version.

Related Links
Kommentare  
Kommentar erstellen
Mit dem Abschicken des Kommentars erklären sie sich mit der in der Datenschutzerklärung dargelegten Datenerhebung für Kommentare einverstanden. Spam, unangebrachte Werbung und andere unerwünschte Inhalte werden entfernt. Das Abonnieren via E-Mail ist nur für E-Mail Adressen erlaubt die Sie rechtmäßig administrieren. Widerrechtliche Abonnements werden entfernt.